Warner Bros kiest na pitch voor Noise
- Media
- 20 jul 2016 @ 10:12
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - OnlineMediastrategieCampagnesPitches
- 20 jul 2016 @ 10:12
- Redactie Media
Na een intensieve pitch heeft Warner Bros Pictures International Holland gekozen voor Noise als through-the-line creatief bureau. Onder de samenwerking vallen alle bioscoopfilms van Warner Bros (inclusief de DC Comics-films) en Twentieth Century Fox, waaronder ook Blue Sky Studios en DreamWorks. Dit jaar staan onder meer grote releases op stapel van Suicide Squad, Trolls en 'Fantastic Beasts and Where to Find Them'.
Klaartje van Ballegooijen, marketing director Warner Bros Pictures: 'Wij hebben voor Noise gekozen omdat ze in staat zijn om met kennis van zowel off- als online media onze content, op een creatieve en innovatieve wijze, te verwerken tot attractieve en opvallende uitingen.'
De samenwerking behelst de adaptatie en creatie van materiaal voor jaarlijks ruim 30 filmreleases: ‘in-theatre’ materiaal zoals flyers en counter displays, outdoor billboards (statisch en digitaal), abri’s, spectaculars, trade magazines, online en mobile ads en social media-uitingen.
Ivo Hulscher, partner van Noise: 'Wij zijn erg trots op dit resultaat. Vanuit een experimentele ‘media-first’ gedachte zijn wij als bureau altijd op zoek naar nieuwe manieren om relevante content bij de consument te krijgen, en wat is er dan mooier om dat met de meest aansprekende content in de markt te mogen doen. Uiteindelijk moeten we zorgen dat onze communicatie de doelgroep naar de bioscoop trekt, en dat matcht 1-op-1 met het resultaatgerichte DNA van Noise.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing