Warner Bros kiest na pitch voor Noise

Warner Bros kiest na pitch voor Noise
  • Media
  • 20 jul 2016 @ 10:12
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineMediastrategieCampagnesPitches

Na een intensieve pitch heeft Warner Bros Pictures International Holland gekozen voor Noise als through-the-line creatief bureau. Onder de samenwerking vallen alle bioscoopfilms van Warner Bros (inclusief de DC Comics-films) en Twentieth Century Fox, waaronder ook Blue Sky Studios en DreamWorks. Dit jaar staan onder meer grote releases op stapel van Suicide Squad, Trolls en 'Fantastic Beasts and Where to Find Them'.

Klaartje van Ballegooijen, marketing director Warner Bros Pictures: 'Wij hebben voor Noise gekozen omdat ze in staat zijn om met kennis van zowel off- als online media onze content, op een creatieve en innovatieve wijze, te verwerken tot attractieve en opvallende uitingen.'

De samenwerking behelst de adaptatie en creatie van materiaal voor jaarlijks ruim 30 filmreleases: ‘in-theatre’ materiaal zoals flyers en counter displays, outdoor billboards (statisch en digitaal), abri’s, spectaculars, trade magazines, online en mobile ads en social media-uitingen.

Ivo Hulscher, partner van Noise: 'Wij zijn erg trots op dit resultaat. Vanuit een experimentele ‘media-first’ gedachte zijn wij als bureau altijd op zoek naar nieuwe manieren om relevante content bij de consument te krijgen, en wat is er dan mooier om dat met de meest aansprekende content in de markt te mogen doen. Uiteindelijk moeten we zorgen dat onze communicatie de doelgroep naar de bioscoop trekt, en dat matcht 1-op-1 met het resultaatgerichte DNA van Noise.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken