Olympische medaillespiegel op digitale mupi's JCDecaux
- Media
- 17 aug 2016 @ 11:24
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Rio2016Olympische SpelenDigitaalOutdoor
- 17 aug 2016 @ 11:24
- Redactie Media
Ben je onderweg, maar wil je snel weten wat de stand van zaken is in Rio? Het digitale mupi-netwerk Métropole van JCDecaux geeft voorbijgangers inzicht in de actuele medailleoogst van het Nederlandse olympische team.
Voorbijgangers worden deze zomer op straat op de hoogte gehouden van de actuele medailleoogst van het Nederlandse olympische sportteam in Rio de Janeiro. Buitenreclame-exploitant JCDecaux toont de zogenoemde medaillespiegel van Team NL op zijn digitale Mupi-netwerk Métropole.
Bart de Vries, commercieel directeur JCDecaux Nederland: 'De Olympische Spelen houden altijd weer het hele land bezig. Wie gaat er winnen? Hoeveel medailles slepen we in de wacht? Met digitale Buitenreclame is het mogelijk om direct te schakelen en daar maken wij nu graag gebruik van door passanten live in te lichten over nieuw behaald olympisch eremetaal. Ontzettend jammer natuurlijk dat Epke Zonderland gisteren viel, maar gelukkig had de dag toch een gouden rand.'
Eind afgelopen jaar presenteerde JCDecaux als eerste speler op de Nederlandse markt een digitaal netwerk op straat, middenin de centra van grote steden. JCDecaux heeft digitale Mupi’s in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht.
De Mupi Métropole beschikt over een 84 inch digitaal lcd scherm met uitzonderlijke beeldkwaliteit. Hierdoor zijn uitingen ongeacht de weersomstandigheden altijd duidelijk zichtbaar. Het DOOH-netwerk van JCDecaux maakt het onder meer eenvoudig om een uiting aan te passen en ’s ochtends, ’s middags en ’s avonds een andere uiting te tonen.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing