Keesing verwerft belang in Eye to Eye Puzzles

Keesing verwerft belang in Eye to Eye Puzzles
  • Media
  • 19 aug 2016 @ 08:49
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Keesing Media Group en Eye to Eye Media werken sinds vorig jaar samen in het kleurboekensegment. Deze samenwerking is zeer succesvol en beide partijen willen de samenwerking graag voortzetten en op aandeelhoudersniveau formaliseren. Dit levert Eye to Eye Media toegang tot de kennis, ervaring en (productie)systemen van Keesing Media Group.

Voor Keesing Media Group levert het een belang in Eye to Eye Puzzles op waarin de puzzelactiviteiten van Eye to Eye Media zijn ondergebracht. Keesing verkrijgt een belang van 39,3% plus de mogelijkheid om in de toekomst het volledige eigendom te verwerven. Met de samenwerking verstevigen beide partijen hun positie in het puzzel- en kleurboekensegment in het Verenigd Koninkrijk.

Over Keesing
Keesing Media Group is de grootste uitgeverij in Europa op het gebied van puzzeltijdschriften. Met een oplage van meer dan 100 miljoen puzzeltijdschriften op jaarbasis verovert Keesing de harten van miljoenen puzzelliefhebbers in België, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Italië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland. Keesing Media Group is onderdeel van de Telegraaf Media Groep (TMG).

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken