Linda.tv maakt kans op Content Innovation Award

Linda.tv maakt kans op Content Innovation Award
  • Media
  • 15 aug 2016 @ 09:37
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaDigitaalTelevisieAwards

Mood for Magazines is met Linda.tv genomineerd bij de internationale Content Innovation Awards in de categorie Most Innovative Digital Project. Dat is deze week bekendgemaakt door de organisatoren, Digital TV Europe en Television Business International.

De Europese Content Innovation Awards zijn bestemd voor zowel grote als kleine producenten van videocontent, distributeurs en technologiebedrijven die bijdragen aan het transformeren van de tv-industrie. De prijzen worden toegekend aan bedrijven die door het jaar heen hebben laten zien dat zij op het hoogste kwaliteitsniveau werken en innovatief durven zijn. Ze worden op 16 oktober uitgereikt in Cannes. 

De overige genomineerden in de categorie Most Innovative Digitaal Project zijn:

  • CSG International met CSG Ascendon Digital
  • Kindle Entertainment met Dixi:3 Game of Dixi
  • Mahindra Comviva met Mooditt Digital Store
  • WildEarth met SafariLive

Jildou van der Bijl, creatief directeur Mood for Magazines: 'We zijn trots op deze nominatie. Linda.tv bestaat pas 1 jaar en komt nu al in aanmerking voor een Internationale prijs.'

De titel Linda bestaat sinds in september 2003. Het magazine is inmiddels met een gemiddelde verkochte oplage van 237.000 exemplaren de grootste vrouwenglossy van Nederland. Linda Magazine bereikt maandelijks 1.158.000 mensen, onder wie 265.000 mannen. LindaNieuws.nl bereikt 3,5 miljoen unieke bezoekers. Vorig jaar werd het online videoplatform Linda.tv gelanceerd, dat inmiddels 211.116 gebruikers heeft. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken