Linda.tv maakt kans op Content Innovation Award
- Media
- 15 aug 2016 @ 09:37
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaDigitaalTelevisieAwards
- 15 aug 2016 @ 09:37
- Redactie Media
Mood for Magazines is met Linda.tv genomineerd bij de internationale Content Innovation Awards in de categorie Most Innovative Digital Project. Dat is deze week bekendgemaakt door de organisatoren, Digital TV Europe en Television Business International.
De Europese Content Innovation Awards zijn bestemd voor zowel grote als kleine producenten van videocontent, distributeurs en technologiebedrijven die bijdragen aan het transformeren van de tv-industrie. De prijzen worden toegekend aan bedrijven die door het jaar heen hebben laten zien dat zij op het hoogste kwaliteitsniveau werken en innovatief durven zijn. Ze worden op 16 oktober uitgereikt in Cannes.
De overige genomineerden in de categorie Most Innovative Digitaal Project zijn:
- CSG International met CSG Ascendon Digital
- Kindle Entertainment met Dixi:3 Game of Dixi
- Mahindra Comviva met Mooditt Digital Store
- WildEarth met SafariLive
Jildou van der Bijl, creatief directeur Mood for Magazines: 'We zijn trots op deze nominatie. Linda.tv bestaat pas 1 jaar en komt nu al in aanmerking voor een Internationale prijs.'
De titel Linda bestaat sinds in september 2003. Het magazine is inmiddels met een gemiddelde verkochte oplage van 237.000 exemplaren de grootste vrouwenglossy van Nederland. Linda Magazine bereikt maandelijks 1.158.000 mensen, onder wie 265.000 mannen. LindaNieuws.nl bereikt 3,5 miljoen unieke bezoekers. Vorig jaar werd het online videoplatform Linda.tv gelanceerd, dat inmiddels 211.116 gebruikers heeft.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- media
- televisie
- innovatie
- Mood for Magazines
- Linda
- content
- nominatie
- Linda.tv
- Content Innovation Awards
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing