Milou Turpijn hoofdredacteur Women's Health
- Media
- 9 aug 2016 @ 13:05
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TijdschriftenCrossmedia
- 9 aug 2016 @ 13:05
- Redactie Media
Geen journaliste, maar een commerciële, jonge strateeg is de nieuwe hoofdredacteur van Women’s Health. Milou Turpijn werkte eerder als online strateeg bij ING en als Senior Account Manager voor het in-house strategisch en creatief bureau van VICE. Ook is ze één van de oprichters van de Amsterdamse blog OURGROUND.
Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women’s Brands Hearst Netherlands: “We hebben heel bewust gekozen voor een nieuwe hoofdredacteur met een afwijkend profiel. Niet een persoon die al jaren in de uitgeverijbranche werkzaam is, maar iemand met online strategische kennis, die de influencerwereld kent en een merk kan bouwen. Het gaat tegenwoordig niet meer alleen om het magazine, maar om het gehele merk. Met Milou’s commerciële achtergrond, sportverleden en influencerprofiel is ze de ideale persoon om in deze tijd aan het roer te staan van Women’s Health.”
Milou Turpijn: “Aan mij de eer om het merk verder uit te bouwen en door te groeien. Dit betekent dat we cross-channel vanuit het merk werken. Het magazine, de website, social media en offline events zijn de kanalen die we gaan inzetten, maar we zullen ook vaker de media opzoeken en samenwerken met belangrijke influencers.”
www.womenshealthmag.nl
www.hearst.nl
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing