Essent en VT Wonen werken samen op SBS6
- Media
- 15 sep 2016 @ 10:01
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Branded contentTelevisieproductieMedia
- 15 sep 2016 @ 10:01
- Redactie Media
Essent en VT Wonen doen er in het nieuwe tv-seizoen van SBS6 alles aan om mensen weer verliefd te laten worden op hun huis. In het programma 'Weer Verliefd op je Huis' vervullen een styliste van VTWonen en een specialist van Essent alle styling- en comfortwensen van de deelnemers aan het tv-programma. De eerste aflevering is aanstaande zondag.
Ook in VT Wonen Magazine en op vtwonen.nl wil Essent de consument inspireren met zijn comfortproducten. Essent wil mensen een fijn thuis bieden door hun wooncomfort te verhogen, zodat zij weer met blote voeten door het huis kunnen lopen zonder dat het koud optrekt, of een aangenamere temperatuur in huis hebben door isolatie of betere thermostaat.
VT Wonen is voor Essent de logische partner om mensen weer verliefd op hun huis te laten worden. Want door deze samenwerking worden de mooie, trendy interieurideeën van vtwonen gecombineerd met de slimme oplossingen van Essent. Hierdoor verbetert het woongenot op alle fronten: het wordt genieten in huis en alles wat daarbij hoort.
De samenwerking is onderdeel van de nieuwe merkbelofte ‘Helemaal thuis’. Daarmee zet Essent kracht bij haar transformatie van energieleverancier naar energiedienstverlener om klanten te helpen het comfort in huis te verhogen. De merkbelofte wordt geïntroduceerd door de nieuwe Smart Home-campagne rond de Nest-thermostaat: ‘Een slim huis is een fijn thuis’.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing