Exterion Media geeft vervolg aan project 'Just DOOH it'

Exterion Media geeft vervolg aan project 'Just DOOH it'
  • Media
  • 22 sep 2016 @ 10:50
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameDigitaalOutdoor

Exterion Media gaat door met het 'Just DOOH it'-project. Na een zeer recente inhaker op Prinsjesdag ligt er alweer een nieuwe opdracht klaar: inhaken op Werelddierendag op 4 oktober. Wie durft?

Na het 'Just DOOH it'-project vorige maand succesvol afgetrapt te hebben met mooie campagnes voor Robijn en ING (ontwikkeld door reclamebureaus J. Walter Thompson en Brand New Telly Industries), daagde Exterion Media reclamebureaus ditmaal uit om met creatieve content in te haken op het thema Prinsjesdag. Reclamebureau XXS ging hier enthousiast mee aan de slag en haakte met een creatieve campagne voor Dirk van den Broek creatief in op het thema. De video (zie hieronder) werd uitgezonden op het gehele digitale OOH netwerk van Exterion Media.

Het volgende thema dat op de planning staat is Werelddierendag op 4 oktober. Ook meedoen? Neem contact op met erik.dol@exterionmedia.nl voor meer informatie en maak optimaal gebruik van de mogelijkheden van Digital Out-of-Home, oftewel Just DOOH it!

Lees ook: interview met Exterion Media over 'Just DOOH it'



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken