Tram en abri JCDecaux verspreiden geur van appeltaart
- Media
- 1 sep 2016 @ 11:09
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ActivatieMarketingOutdoorCampagnes
- 1 sep 2016 @ 11:09
- Redactie Media
Wat ruiken we nou? Appeltaart! Een speciale tram en abri van JCDecaux verspreiden momenteel de geur van verse appeltaart in het centrum van Amsterdam. De campagne vormt de aftrap van een nieuw seizoen Heel Holland Bakt.
'Amsterdam gaat een maand als ’s werelds grootste patisserie tegemoet', aldus JCDecaux. Voor de lancering van het nieuwe seizoen van Heel Holland Bakt zijn in de hoofdstad namelijk een 'Total View Tram' en een bestickerde abri te zien, die de geur van versgebakken appeltaart verspreiden.
Voor deze outdoor-activatie heeft JCDecaux een abri op het Leidseplein omgebouwd tot de welbekende Heel Holland Bakt-tent, waarin de deelnemers van het populaire programma wekelijks hun bakkunsten vertonen. Verder is een fraaie bestickering aangebracht en treffen passanten in de Abri echte keukenattributen, zoals een spatel, een deegroller en een oven.
André van Duin trakteert op taart
De 'Total View Tram' toont onder meer presentator André van Duin en juryleden Janny van der Heijden en Robèrt van Beckhoven. Van Duin en Van der Heijden wisten talloze OV-reizigers en fans bovendien in levenden lijve te verrassen door bij de geur-Abri kleine appeltaartjes uit te delen.
Deze gecombineerde actie is volgens de exploitant uniek in zijn soort: zowel de abri als de tram zijn voorzien van een geurdispenser. Zo tovert JCDecaux de hoofdstad met een heerlijke appeltaartgeur om tot enorme openluchtpatisserie. De appeltaarttram rijdt tot en met 27 september door heel Amsterdam.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing