Foodora kleurt de Randstad magenta met outdoorcampagne

Foodora kleurt de Randstad magenta met outdoorcampagne
  • Media
  • 14 okt 2016 @ 13:38
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Outdoor

De online bestel- en bezorgservice voor restaurants Foodora hult het Randstedelijke straatbeeld in een magenta gloed. Met een campagne bij buitenreclame-exploitant JCDecaux, bestaande uit een reeks Abri-bestickeringen en vele herkenbare bezorgboxen op Mupi's, benadrukt Foodora dat het na een lange werkdag niet per se nodig is om lang in de keuken te staan voor een goede maaltijd.

De koeriers van Foodora racen immers op hun fiets langs een onuitputtelijke lijst restaurants en bezorgen binnen dertig minuten allerlei culinaire gerechten.

De opvallende bestickerde Abri's met magenta omlijsting en branding zijn te vinden in Amsterdam en wel op de Overtoom, het Weteringscircuit, de Westermarkt, de Sarphatistraat en de Linnaeusstraat.

De vierkante bezorgboxen waar normaal gesproken de gerechten in vervoerd worden heeft Foodora op maar liefst 21 Mupi's van JCDecaux geplaatst verdeeld over Amsterdam (10x), Utrecht (6x) en Rotterdam (5x).

Gelijktijdig met de Special is Foodora prominent zichtbaar met een reguliere Buitenreclamecampagne bij JCDecaux. Deze campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Foodora, Out of Home Masters en JCDecaux.

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken