KLM biedt passagiers digitale kranten via eigen app

KLM biedt passagiers digitale kranten via eigen app
  • Media
  • 12 okt 2016 @ 09:25
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • JournalistiekDagbladenAppsMobile

KLM-passagiers hebben voortaan gratis beschikking over een breed palet aan internationale kranten. Via de speciale KLM Media App krijgen passagiers via hun smartphone of tablet toegang tot deze dagbladen. Het aantal kranten dat de reiziger kan downloaden is afhankelijk van zijn reisklasse en Flying Blue-niveau.

'Met de KLM Media App verbeteren we opnieuw onze service aan passagiers', zegt Ryanne van der Eijk, senior vice-president Customer Experience van KLM. 'Het krantenaanbod is op deze manier altijd binnen handbereik, up-to-date en beschikbaar voor alle passagiers op zowel Europese als intercontinentale vluchten. We onderzoeken of de app kan worden uitgebreid tot een volledige entertainment-app met bijvoorbeeld ook films en series.'

Met de KLM Media App heeft de klant vanaf 24 uur voor vertrek van zijn vlucht de mogelijkheid om kranten naar keuze te downloaden. Bij introductie biedt de KLM Media App dertien kranten, te weten: Le Monde, Wall Street Journal, USA Today, Die Welt, El Pais, De Telegraaf, China News Weekly, International New York Times, Financial Times, China Times, Het Financieele Dagblad, Volkskrant en Trouw.

Ook Holland Herald, het inflight-magazine van KLM, is beschikbaar in de app. Op termijn zullen meer kranten en tijdschriften worden toegevoegd. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken