Viacom-liveshow Nick In Trouble sluit vloggers op
- Media
- 13 okt 2016 @ 10:29
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - InteractieCrossmediaTelevisieVloggen
- 13 okt 2016 @ 10:29
- Redactie Media
Viacom-zender Nickelodeon komt met de nieuwe interactieve liveshow Nick in Trouble. In Nick In Trouble moeten vloggers ontsnappen uit een escape room, wat ze alleen kan lukken door live de hulp in te schakelen van kijkers en hun eigen fans en volgers. Een interactieve livestream krijgt een cruciale rol in deze nieuwe liveshow.
Nick in Trouble bestaat uit drie delen, een tv-ronde die gebruikt wordt om met behulp van kijkers en fans te ontsnappen uit de Nick in Trouble escape room, een online ronde waarbij de vloggers live chatten met hun fans en tot slot een tv-ronde waarin de vlogger, mits binnen de tijd ontsnapt uit de escape room, prijzen kan winnen voor de twee volgers die samen met hem/haar de uitdaging aangaan. Nick in Trouble is vanaf 23 oktober iedere zondag om 9.00 uur te zien op Nickelodeon.
Furtjuh, Quinsding & Co
Nickelodeon-presentatrice Anouk Maas en vaste co-host Rutger Vink (YouTuber Furtjuh) nodigen wekelijks een bekende vlogger uit om mee te doen aan de Nick in Trouble-challenge. De interactie met de Nickelodeon-kijker speelt een belangrijke rol in het oplossen van de gestelde raadsels. De online wereld vormt hiermee een onlosmakelijk onderdeel van de serie. In de eerste afleveringen doen vloggers Niek Roozen (23 oktober), Jeroen van Holland (30 oktober) en Quinty Misiedjan (Quinsding) (6 november) een poging om uit de escape room te ontsnappen.
Maurice Hols, general manager Viacom International Media Networks Benelux: 'Als Viacom zijn we continu bezig hoe we nieuwe technologieën en trends in kunnen zetten om onze shows te versterken en onze kijkers een verrassende en boeiende ervaring te geven. Het merk Nickelodeon leent zich als geen ander voor een productie als "Nick in Trouble". Het is een spannende en voor kids interessante manier om uitgedaagd en betrokken te worden bij een televisieprogramma en in contact te komen met Nickelodeon en hun lokale vloghelden. Het is voor ons als mediabedrijf belangrijk om te blijven ontwikkelen en experimenteren en met nieuwe spannende en verrassende shows te komen.'
Nick in Trouble is vanaf 23 oktober iedere zondag om 9.00 uur te zien op Nickelodeon.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing