Audax-glopinie Zus verschijnt komende week
- Media
- 24 nov 2016 @ 10:49
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ContentJournalistiekDoelgroepTijdschriften
- 24 nov 2016 @ 10:49
- Redactie Media
Het is een meisje geworden en ze heet Zus. Het is zo ver: ’s werelds eerste 'glopinie' Zus is een feit. Het glossy opinieblad wordt komende week gelanceerd. De zustertitel van HP/De Tijd beleeft op 30 november een feestelijke onthulling in Amsterdam.
Zus is naar eigen zeggen een magazine 'voor stoere vrouwen op zoek naar inhoud met humor: lippenstift op en tanden erin, in krijtstreep op gympen.' Deze uitgave van HP/De Tijd is een nieuw magazine dat eind november in de winkels ligt. Zus zit boordevol kunst, cultuur, wetenschap, politiek en met de nodige zelfspot.
Hoofdredacteur Marianne Verhoeven is trots op haar nieuwe blad: 'ZUS zeikt niet. ZUS is volwassen en nog steeds speels. ZUS zoekt diepgang, en waar het kan met een knipoog: interviews, reportages, portretten en nog meer ZUS & ZOOI. Kortom: alles wat vrouwen raakt, intrigeert, verrast en aan het lachen maakt. En waarom een nieuwe titel? Her en der is goede inhoud en humor wel te vinden, maar altijd versnipperd en verspreid. Ik wil graag een blad maken dat al die elementen en nog veel meer heeft. Meer een lees- dan een bladerblad. Vandaar ZUS.'
Ook in elke ZUS: BankZitters, M’n ZUS, Pikorde, Werk enZo, ReiZen, Fundaverslaafd, ExpoZIEtie. Elk nummer heeft een eigen thema. Zo staan in het eerste nummer vrouwen in de politiek centraal, in het tweede nummer ligt de focus op de zakelijke vrouw. ZUS verschijnt iedere twee maanden.
Extra in de eerste ZUS: de film Soof 2. Een groot interview met Lies Visschedijk, een driegesprek met Achmed Akkabi, Daan Schuurmans en Fedja van Huêt, en een portret van Anneke en Marina Blok.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Audax
- vrouwen
- Zus
- opinieblad
- HP DE Tijd
- glossy
- Marianne Verhoeven
- tijdschrift
- hoofdredacteur
- glopinie
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing