Game of Thrones verhuist naar nieuwe betaalzender Ziggo
- Media
- 2 nov 2016 @ 11:04
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TelevisieproductieVideoContentTelevisie
- 2 nov 2016 @ 11:04
- Redactie Media
HBO-hitserie gaat niet verloren voor Nederlandse fans. Ziggo start vanaf volgend jaar een nieuwe betaalzender die het vertrek van HBO uit Nederland moet opvangen. Via het kanaal ‘Ziggo Movies & Series XL’ zullen meerdere HBO-series worden aangeboden.
Kabelbedrijf Ziggo had al aangekondigd dat het met een vervanger zou komen voor HBO, dat de Nederlandse markt verlaat. Dat is dus ‘Ziggo Movies & Series XL’ geworden, een pakket dat onderdeel gaat uitmaken van het meest uitgebreide abonnement van Ziggo. Abonnees betalen straks 11,95 euro per maand om HBO-content te kunnen zien.
Tot het eind van dit jaar verandert er niets: de HBO-kanalen blijven in de lucht, evenals de on-demand diensten van Ziggo zelf. De kabelaar gaat huidige klanten nog informeren over de wijzigingen.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing