Joost Waal marketingmanager van A+E Networks Benelux
- Media
- 14 nov 2016 @ 10:40
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MarketingPersonaliaTelevisie
- 14 nov 2016 @ 10:40
- Redactie Media
A+E Networks breidt zijn team in de Benelux uit met de aanstelling van Joost Waal als marketingmanager. Hij wordt verantwoordelijk voor de marketing van de tv-kanalen History en Crime+Investigation. In deze rol zal Waal onder andere de communicatie richting de consument voor zijn rekening nemen.
Voorheen was Joost Waal werkzaam als Brand Guardian en Marketing Coördinator bij National Geographic voor FOX Networks Group. Waal vervult de positie met onmiddellijke ingang en rapporteert aan Jessica Haagmans, Regional Director voor de Benelux bij A+E Networks.
'Joost Waal zal samen met mij werken aan het opbouwen en uitvoeren van onze merk- en marketingstrategie voor HISTORY en Crime+Investigation', zegt Haagmans. 'Ik ben enorm verheugd met zijn toetreding tot de A+ E Networks familie tijdens deze belangrijke groeifase in de Benelux.'
Haagmans trad in september 2016 toe tot A+E Networks in de nieuwe functie van regional director Benelux, met een kantoor gevestigd in de Amsterdamse binnenstad. In de afgelopen twaalf maanden is A+E een samenwerkingsverband aangegaan met marktleider RTL Nederland als haar advertising sales house. Daarnaast werd Crime+Investigation gelanceerd op KPN en Vodafone en verhuisde HISTORY naar het basispakket van Ziggo, KPN en Vodafone. Hiermee is het bereik van de laatste zender enorm vergroot en wordt meer dan 80% van de Nederlandse huishoudens bereikt.
A+E Networks UK´s portefeuille van zenders omvat HISTORY, Lifetime, Crime+Investigation, H2 en het gloednieuwe free-to-air entertainment kanaal Blaze. A+E Networks UK zendt uit op achttien kanalen in negentig landen in EMEA.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing