Tens Media komt met tv-format 'Verdwenen merken'
- 7 nov 2016 @ 09:21
- Redactie Media
Na twee succesvolle edities van het boek ‘Verdwenen Merken’ wil mediabedrijf Tens Media nu de meest hilarische, schokkende en spraakmakende merkverhalen naar televisie brengen. Momenteel ligt het tv-format bij diverse omroepen.
Het tv-format focust zich vooral op een positief ‘Oh ja!’-gevoel. Dus geen weemoedige hang naar het verleden, maar verrassende onderwerpen en verhalen met vaak een scherp randje. Waar is bijvoorbeeld Van Gend en Loos gebleven, waarom werd Postbus 51 weggecijferd en hoe is het eigenlijk afgelopen met het Land van Ooit? Waarom klapte de internetbubbel van World Online? Waardoor werd Air Holland uit de lucht gehaald? En wat was de reden dat TMF op zwart ging?
Richard Otto (Tens Media): ‘Inmiddels lekte de promo-video al uit bij RTL Boulevard, dus daarom geven wij nu ook maar openheid van zaken. De bestseller ‘Verdwenen Merken’ heeft al veel landelijke aandacht gekregen op radio, tv en in dagbladen. Het publiek reageert zeer enthousiast op merken zoals Raider, Giroblauw, Vroom & Dreesmann of Hyves. We willen daarom dit format nu naar de tv brengen. Momenteel ligt het format bij diverse zenders, dus hopelijk weten we snel meer.’
Lees hier de MarketingTribune-serie 'Verdwenen merken'.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing