Tens Media komt met tv-format 'Verdwenen merken'

Tens Media komt met tv-format 'Verdwenen merken'
  • Media
  • 7 nov 2016 @ 09:21
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieMediaReclameMerken

Na twee succesvolle edities van het boek ‘Verdwenen Merken’ wil mediabedrijf Tens Media nu de meest hilarische, schokkende en spraakmakende merkverhalen naar televisie brengen. Momenteel ligt het tv-format bij diverse omroepen.

Het tv-format focust zich vooral op een positief ‘Oh ja!’-gevoel. Dus geen weemoedige hang naar het verleden, maar verrassende onderwerpen en verhalen met vaak een scherp randje. Waar is bijvoorbeeld  Van Gend en Loos gebleven, waarom werd Postbus 51 weggecijferd en hoe is het eigenlijk afgelopen met het Land van Ooit? Waarom klapte de internetbubbel van World Online? Waardoor werd Air Holland uit de lucht gehaald? En wat was de reden dat TMF op zwart ging?

Richard Otto (Tens Media): ‘Inmiddels lekte de promo-video al uit bij RTL Boulevard, dus daarom geven wij nu ook maar openheid van zaken. De bestseller ‘Verdwenen Merken’ heeft al veel landelijke aandacht gekregen op radio, tv en in dagbladen. Het publiek reageert zeer enthousiast op merken zoals Raider, Giroblauw, Vroom & Dreesmann of Hyves. We willen daarom dit format nu naar de tv brengen. Momenteel ligt het format bij diverse zenders, dus hopelijk weten we snel meer.’ 

Lees hier de MarketingTribune-serie 'Verdwenen merken'



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken