YouTube-ster Onnedi lanceert boek voor fans
- Media
- 4 nov 2016 @ 12:37
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Video
- 4 nov 2016 @ 12:37
- Redactie Media
De razend populaire videoster Onnedi (Dionne Slagter) brengt het boek ‘Leuk of Meuk?’ uit voor haar trouwe ‘Onne-familie’. In dit boek geeft ze, net als in haar weekvlog, een kijkje in haar hoofd en persoonlijke leven. Zo vertelt ze onder andere hoe haar YouTube-carrière ooit begon en hoe het item 'Leuk of Meuk' haar kanaal populair maakte.
Maar ze verklapt ook dat zingen haar grootste passie is en dat ze als kind veel meedeed aan talentenjachten, waaronder het Junior Songfestival. Er is een liedje in te vinden, dat haar hondje Dolly zou hebben geschreven - mits hij dat zou kunnen. Ze vertelt over de fijne vriendschap met haar beste vriendinnen Jill en Serena, maar is ook erg openhartig over de eetstoornis die ze inmiddels heeft overwonnen - waardoor ze haar opleiding moest stoppen.
Onnedi: 'Eerst een merchandiselijn en nu ook al een boek! Ik ben echt super trots dat ik dit mag doen! In dit boek zijn mijn leuke, maar ook meuke kanten te lezen. Ik hoop dat mijn Onne-familie het leuk vindt.'
Onnedi (Dionne Slagter) is 26 jaar en post drie keer per week nieuwe video's op haar YouTube-kanaal. Inmiddels bedient zij hier ruim 438.000 abonnees en dit groeit per dag! Elke dinsdag en vrijdag om 16:00 uur staat er een nieuwe video van haar klaar, met op vrijdag de spraakmakende serie 'Leuk of Meuk'. De Onne-familie - zoals Onnedi haar fans noemt - bestaat uit jongeren van 8 tot en met 16 jaar. Haar populariteit onder deze doelgroep is enorm en wekelijks ontvangt ze een volle mand met fanmail. Ook op Instagram is Dionne erg populair, waar ze 261.000 volgers heeft.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing