Bas de Vos verruilt SKO voor GfK
- Media
- 7 dec 2016 @ 11:35
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaPersonaliaOnderzoekBereik
- 7 dec 2016 @ 11:35
- Redactie Media
Directeur Bas de Vos van Stichting Kijkonderzoek (SKO) is binnen GfK benoemd tot Global Product Lead Media Measurement. Hij wordt hiermee in Nederland verantwoordelijk voor alle media- en entertainment-klanten en zal vanuit mondiaal perspectief de strategie inzake mediaonderzoek verder ontwikkelen. De Vos start 13 februari bij GfK en laat SKO na tien jaar achter zich. Ook zijn functie als interim directeur van het Nederlands Online BereiksOnderzoek (NOBO) legt hij neer.
De Vos zal vanuit de 'matrixorganisatie' van GfK Nederland op lokaal niveau werkzaam zijn naast Liesbeth Nekkers, Product Head Media Measurement. Vanuit zijn global functie zal hij zich concentreren op nieuw innovatief aanbod binnen de wereldwijde media-productportfolio.
De Vos stond aan de wieg van alle innovatieve projecten die de afgelopen jaren binnen SKO tot stand zijn gekomen. 'Zijn brede media-ervaring en zijn verdienste bij SKO en NOBO vormen een sterke troef en hij is een enorme aanwinst voor ons lokale en internationale team. We kijken er naar uit om samen met Bas de toekomst van de media-onderzoeken vorm te geven', aldus Stefan Heremans, Global Product Head Media Measurement Currencies bij GfK.
De Vos: 'Ik heb de afgelopen 10 jaar met een fantastisch team voor onze opdrachtgevers geweldige projecten mogen opzetten. Een groep opdrachtgevers die durf heeft en op tijd inzag dat SKO de online toekomst vorm moest gaan geven. Nu is het tijd voor mij een bredere uitdaging aan te gaan. Bij GfK mag ik op global niveau de Media Measurement product portfolio dichter bij elkaar brengen, waardoor we klanten een compleet en innovatief aanbod kunnen gaan doen. GfK is een mooi bedrijf en in Nederland al jaren de sterkste partij in mediaonderzoek. Ook internationaal zijn er belangrijke ontwikkelingen in het mediaonderzoek gaande waar ik over mee mag gaan denken.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing