Jan Wichers stapt op bij Clear Channel

Jan Wichers stapt op bij Clear Channel
  • Media
  • 20 dec 2016 @ 10:52
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkReclamePersonaliaOutdoor

Clear Channel Nederland kondigt aan dat country manager Jan Wichers het bedrijf gaat verlaten 'om nieuwe kansen aan te grijpen en zich verder te ontplooien'. Hij vertrekt per januari 2017. Bart Demeulenaere, CCO van Clear Channel België, neemt de taken van Wichers over.

In reactie op het nieuws zegt Tom Motmans, Algemeen Directeur België en Nederland: 'Clear Channel Nederland bevindt zich op een historisch keerpunt waarbij out-of-home zich transformeert tot een waar digitaal medium dankzij de creatieve en interactieve mogelijkheden van nieuwe technieken. Jan heeft een sleutelrol gespeeld in deze transformatie en ik wil hem hartelijk bedanken voor zijn zeer waardevolle bijdrage aan onze business. Ik wens hem het allerbeste voor de toekomst.'

Focus op digitale uitbreiding

Jan Wichers, sinds 1996 werkzaam bij het bedrijf: 'Ik ben zeer trots om deel te hebben uitgemaakt van een talentvol team dat op zeer succesvolle wijze een enorm sterke abri-positionering heeft ingenomen in de OOH-markt en het begin van de digitale revolutie heeft ingeleid. Clear Channel neemt een belangrijke positie in en ik ben blij dat ik daar al die jaren positief aan heb kunnen bijdragen. Ik wens het team van Clear Channel alle succes.' 

De toekomstige focus van Clear Channel Nederland ligt op het uitbreiden van het digitale out-of-home netwerk, waaraan zeer recentelijk nog The Diamond is toegevoegd, een dubbelzijdige digitale reclamemast gepositioneerd langs de snelweg A12 tussen Den Haag en Utrecht. The Diamond is voorzien van twee LED-schermen van 91m2 en heeft 1,3 miljoen passanten per twee weken. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken