Jan Wichers stapt op bij Clear Channel
- Media
- 20 dec 2016 @ 10:52
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkReclamePersonaliaOutdoor
- 20 dec 2016 @ 10:52
- Redactie Media
Clear Channel Nederland kondigt aan dat country manager Jan Wichers het bedrijf gaat verlaten 'om nieuwe kansen aan te grijpen en zich verder te ontplooien'. Hij vertrekt per januari 2017. Bart Demeulenaere, CCO van Clear Channel België, neemt de taken van Wichers over.
In reactie op het nieuws zegt Tom Motmans, Algemeen Directeur België en Nederland: 'Clear Channel Nederland bevindt zich op een historisch keerpunt waarbij out-of-home zich transformeert tot een waar digitaal medium dankzij de creatieve en interactieve mogelijkheden van nieuwe technieken. Jan heeft een sleutelrol gespeeld in deze transformatie en ik wil hem hartelijk bedanken voor zijn zeer waardevolle bijdrage aan onze business. Ik wens hem het allerbeste voor de toekomst.'
Focus op digitale uitbreiding
Jan Wichers, sinds 1996 werkzaam bij het bedrijf: 'Ik ben zeer trots om deel te hebben uitgemaakt van een talentvol team dat op zeer succesvolle wijze een enorm sterke abri-positionering heeft ingenomen in de OOH-markt en het begin van de digitale revolutie heeft ingeleid. Clear Channel neemt een belangrijke positie in en ik ben blij dat ik daar al die jaren positief aan heb kunnen bijdragen. Ik wens het team van Clear Channel alle succes.'
De toekomstige focus van Clear Channel Nederland ligt op het uitbreiden van het digitale out-of-home netwerk, waaraan zeer recentelijk nog The Diamond is toegevoegd, een dubbelzijdige digitale reclamemast gepositioneerd langs de snelweg A12 tussen Den Haag en Utrecht. The Diamond is voorzien van twee LED-schermen van 91m2 en heeft 1,3 miljoen passanten per twee weken.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing