Marlijn Griesheimer brandmanager Wolters Kluwer

Marlijn Griesheimer brandmanager Wolters Kluwer
  • Media
  • 12 dec 2016 @ 08:19
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediaMarketingUitgeversPersonalia

Marlijn Griesheimer is gestart als brandmanager op het wereldwijde hoofdkantoor van Wolters Kluwer, als onderdeel van het mondiale team Branding & Communications. In haar rol is ze mede-verantwoordelijk voor de verdere invoering van het monolitische merkbeleid van Wolters Kluwer.

In het afgelopen decennium heeft Wolters Kluwer een transformatie van haar business ondergaan naar een aanbieder van informatiediensten en oplossingen voor professionals. Het bedrijf wilt zich duidelijk en consequent naar externe belanghebbende groepen wereldwijd profileren en positioneren.

Marlijn Griesheimer (31) was hiervoor werkzaam als marketing- en communicatie-manager bij de Johan Cruyff Foundation, een organisatie die twintig jaar geleden werd opgericht door Johan Cruijff met de intentie om jeugd in beweging te brengen. Daarvoor is zij werkzaam geweest binnen de media als marketeer bij de Telegraaf Media Groep en als brandmanager van ICT-titel Computable. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken