Persgroep lanceert adverteerdersblad Aandacht
- Media
- 21 dec 2016 @ 10:30
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Branded contentMarketingZakelijkTijdschriften
- 21 dec 2016 @ 10:30
- Redactie Media
De Persgroep introduceert een nieuw magazine voor de zakelijke markt: ‘Aandacht!’. Het is bedoeld als een blad voor relaties, 'aandachttrekkers' in de breedste zin van het woord en iedereen die zich interesseert voor marketing, communicatie, media en reclame.
Verhalen uit het vak en uit eigen stal worden in het blad gebundeld. Er is bewust gekozen voor twee covers om de vakverhalen duidelijk te scheiden van het Persgroep-nieuws. De naam Aandacht! sluit aan op de positionering die de Persgroep rond dit thema heeft gekozen.
Lauren van der Heijden, directeur Corporate Sales, de Persgroep: 'Aandacht is een enorm interessant, actueel en relevant thema binnen ons vak. In onze steeds vluchtiger wordende maatschappij is echte aandacht van de consument een schaars goed. Voor merken wordt het steeds lastiger om die aandacht te grijpen, laat staan vast te houden. Bereik alleen is niet genoeg; zonder aandacht heb je niks aan bereik. Met dit magazine willen we ons imago als vooruitstrevend mediahuis op kwalitatieve en inspirerende wijze verder een boost geven.'
Productie van Out in the Open
Astrid Prummel en Susanne van Nierop, die onlangs Out in the Open oprichtten, vormen samen met Stefanie van Rootselaar (de Persgroep) de hoofdredactie. Het magazine is ontworpen en vormgegeven door Theo-Bert Pot en Isabel van der Velden van Studio Pot & Van der Velden. Een greep uit de aandachttrekkers die in het eerste nummer staan: Harold Hamersma (wijnkenner), Lieke Duijmelings (Bavaria), Ronald Ockhuysen (Het Parool), Martha Riemsma (Tubantia), Harald Swinkels (NLE), Cornelie Weller (Publicis One) en Remko Wouters (Synpact).
Het blad komt vier keer per jaar uit in een oplage van 12.500 stuks. Bekijk de digitale versie van het magazine op Persgroep.nl.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Susanne van Nierop
- adverteerdersblad
- Astrid Prummel
- Stefanie van Rootselaar
- Out in the Open
- Aandacht
- Persgroep
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing