Boerderij winnaar LOF Prijs voor Vakinformatie
- Media
- 27 jan 2017 @ 10:30
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - TijdschriftenAwards
- 27 jan 2017 @ 10:30
- Sjaak Hoogkamer
Boerderij is door het onafhankelijke LOF College voor Vakinformatie tot winnaar 2017 uitgeroepen. De prijs is donderdag 26 januari tijdens de MVW LOF Nieuwjaarsbijeenkomst in de Hermitage in Amsterdam uitgereikt. De LOF Prijs voor Vakinformatie is de kwaliteitsprijs voor vak informatieve oeuvres, portfolio’s en merken en wordt uitgereikt aan vak informatieve en professionele media.
Uit het juryrapport: ‘Boerderij is top of mind in de hele agrarische sector. Het merk is urgent en relevant en haakt aan bij de raison d’être van de agrarische sector. Het marktaandeel is navenant. Consequent worden agrariër en zijn bedrijfstak in hun volledige context bediend. Het journalistieke enthousiasme en de liefde voor de sector spatten van de productmix af.’
LOF College
Het LOF College wordt voorgezeten door Annemarie Jorritsma, lid van de Eerste Kamer, politica en bestuurder. De leden van het LOF College en hun aandachtsgebieden zijn: Michiel Bicker Caarten, reclamemediaspecialist en auteur, Bart Brouwers, hoogleraar aan RU Groningen, media-ondernemer en -expert, focus op content en journalistiek, Jeroen van Erp, hoogleraar Delft University of Technology en creatief directeur Fabrique, focus op concept en industrieel design, Valerie Frissen, hoogleraar Erasmus University Rotterdam en publicist, focus op media en techniek, Dries van Ingen, algemeen directeur Boom uitgevers Amsterdam, winnaar LOF Prijs voor Vakinformatie 2015, Kitty Koelemeijer, hoogleraar aan Nyenrode Business Universiteit, bestuurder en ondernemer met een focus op retail, Sandra Kroon, directeur-eigenaar Xanthos, Management & Advies, uitgeefexpert multimediale vakinformatie en Geert Noorman, Stichting LOF, uitgeefexpert.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
- [column] Top 5-TikTok-trends: lentekriebels, oude hitjes en...
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
Laatste Nieuws
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing