Boerderij winnaar LOF Prijs voor Vakinformatie

Boerderij winnaar LOF Prijs voor Vakinformatie
  • Media
  • 27 jan 2017 @ 10:30
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • TijdschriftenAwards

Boerderij is door het onafhankelijke LOF College voor Vakinformatie tot winnaar 2017 uitgeroepen. De prijs is donderdag 26 januari tijdens de MVW LOF Nieuwjaarsbijeenkomst in de Hermitage in Amsterdam uitgereikt. De LOF Prijs voor Vakinformatie is de kwaliteitsprijs voor vak informatieve oeuvres, portfolio’s en merken en wordt uitgereikt aan vak informatieve en professionele media.

Uit het juryrapport: ‘Boerderij is top of mind in de hele agrarische sector. Het merk is urgent en relevant en haakt aan bij de raison d’être van de agrarische sector. Het marktaandeel is navenant. Consequent worden agrariër en zijn bedrijfstak in hun volledige context bediend. Het journalistieke enthousiasme en de liefde voor de sector spatten van de productmix af.’

LOF College

Het LOF College wordt voorgezeten door Annemarie Jorritsma, lid van de Eerste Kamer, politica en bestuurder. De leden van het LOF College en hun aandachtsgebieden zijn: Michiel Bicker Caarten, reclamemediaspecialist en auteur, Bart Brouwers, hoogleraar aan RU Groningen, media-ondernemer en -expert, focus op content en journalistiek, Jeroen van Erp, hoogleraar Delft University of Technology en creatief directeur Fabrique, focus op concept en industrieel design, Valerie Frissen, hoogleraar Erasmus University Rotterdam en publicist, focus op media en techniek, Dries van Ingen, algemeen directeur Boom uitgevers Amsterdam, winnaar LOF Prijs voor Vakinformatie 2015, Kitty Koelemeijer, hoogleraar aan Nyenrode Business Universiteit, bestuurder en ondernemer met een focus op retail, Sandra Kroon, directeur-eigenaar Xanthos, Management & Advies, uitgeefexpert multimediale vakinformatie en Geert Noorman, Stichting LOF, uitgeefexpert.





Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken