Volkskrant promoot verkiezingsabonnement

Volkskrant promoot verkiezingsabonnement
  • Media
  • 24 jan 2017 @ 10:35
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • DagbladuitgeversCommercialsDagbladenCampagnes

Met de verkiezingen in aantocht hopen dagbladen natuurlijk op extra lezers op zoek naar duiding. De Volkskrant start zelfs een speciaal daarop gerichte campagne, waarin een Verkiezingsabonnement aan de man wordt gebracht. De nieuwe commercial is ontwikkeld door DDB & Tribal Amsterdam.

'Meer weten is belangrijker dan ooit, in deze verkiezingstijd', zo claimt de Volkskrant. Daarom heeft DDB & Tribal voor de Persgroep-titel een nieuwe campagne ontwikkeld. Daarin wordt de eerdere campagne ‘Lees je de koppen of lees je de krant’ doorgetrokken, met een nadruk op het Verkiezingsabonnement. Naast tv worden ook radio, online en DM ingezet.

Credits

Klant: De Persgroep | Bureau: DDB & Tribal Amsterdam | Productie en regie: Sven Super, ICOF | Verantwoordelijk bij Persgroep: Leo-Peter van Aerde, Florianne Harmsen, Esther Nanninga



Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken