De Pers keert terug... als actiekrant Milieudefensie

De Pers keert terug... als actiekrant Milieudefensie
  • Media
  • 7 feb 2017 @ 10:58
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesActivatieContentDagbladen

Op veel Nederlandse stations was maandag ineens weer een papieren De Pers beschikbaar. Verrassend, want de gratis krant werd al in 2012 opgeheven. Het is dan ook een speciale eenmalige editie, gemaakt door Milieudefensie.

Zoals het Milieudefensie betaamt, staat de krant vol met kritische artikelen over de agrarische industrie en het effect ervan op ons milieu. De advertenties in het blad zijn satirisch, waarbij onder meer Monsanto (hier 'Monsatan' geheten) en Albert Heijn het moeten ontgelden. 

Voormalig hoofdredacteur Jan-Jaap Heij reageert op Twitter spottend op deze onverwachte spin-off. Wie de papieren editie niet heeft kunnen bemachtigen, kan hem ook online lezen op depers.org

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken