F&L Publishing Group maakt GTST Magazine
- Media
- 6 feb 2017 @ 18:24
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- TelevisieTijdschriften
- 6 feb 2017 @ 18:24
- Redactie MarketingTribune
Om de fans van tv-soap 'Goede Tijden, Slechte Tijden' in 2017 ook tijdens de zomerstop te blijven bedienen met nieuws over de serie, de acteurs en hun personages, komt GTST met een eigen magazine. Deze zomer brengen de makers en de cast van de serie vier magazines uit.
Het eerste nummer van het GTST Magazine ligt op 7 juli, de dag van de zomercliff, in de winkels. Vanaf dat moment verschijnt er tot aan de start van het nieuwe seizoen elke twee weken een nieuw nummer.
Interviews en reportages
Naast artikelen over GTST, interviews en reportages met de acteurs gaat ook de verhaallijn over het nieuwe seizoen als een rode draad door de vier uitgaves heen lopen. GTST Magazine wordt gemaakt in samenwerking met RTL, Endemol en uitgever F&L Publishing Group. De cast gaat een belangrijke en grote rol spelen bij de totstandkoming van de vier nummers.GTST Magazine verschijnt in een oplage van 80.000 exemplaren.
Samenwerken met Endemol Shine
Uitgever Paul Lemmens over de samenwerking: 'F&L Publishing Group werkt al jaren samen met de grootste uitgevers ter wereld. We verheugen ons op de samenwerking met twee belangrijke en grote spelers op de Nederlandse tv-markt. Endemol Shine Nederland en RTL zijn geweldige partners en de vier uitgaves vormen een geweldige extensie van ons portfolio voor 2017.'
Projectleider Arjan Kropman: 'Het is geweldig om zo’n grote schare fans te mogen bedienen. We gaan hen niet teleurstellen. Daarom laten we de cast en de makers van GTST ook zoveel mogelijk doen en bepalen. Het moet hun magazine worden voor de fans van GTST.'
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing