NU.nl en AutoWeek werken samen aan NUauto
- Media
- 3 apr 2017 @ 09:27
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaVideoNieuwsmediaOnline
- 3 apr 2017 @ 09:27
- Redactie Media
NU.nl en AutoWeek hebben de krachten gebundeld om het nieuwsaanbod van NU.nl uit te breiden met NUauto. Op deze manier wil de nieuwssite van Sanoma verder doorgroeien als hét nieuwsplatform van Nederland.
NU.nl is met meer dan 7 miljoen unieke bezoekers per maand het grootste nieuwsplatform van Nederland. AutoWeek brengt al ruim 25 jaar autonieuws voor autoliefhebbers en voor mensen die een volgende auto zoeken. De journalisten van AutoWeek zijn de journalistieke motor achter de verslaggeving van innovaties in autorijden, onthullingen van de nieuwste modellen en technieken, regeringsbeleid en infrastructuur. Beide merken van Sanoma/SBS werken nu samen aan de uitbreiding van het nieuwsaanbod van NU.nl met NUauto.
Autonieuws voor een breder publiek past goed bij de nieuwsitems van NU.nl. De berichten op NU.nl zijn toegankelijk geschreven en altijd actueel dankzij het uitgebreide netwerk van de AutoWeek-redactie. Voor meer diepgang, techniek en vergelijkende tests kunnen lezers door naar AutoWeek.nl.
'Meer video, meer beleving'
AutoWeek brengt autonieuws op manieren die passen bij vandaag de dag. Meer video en beeld, via verschillende kanalen. Daarnaast is nieuws of content alleen niet meer genoeg. We bieden beleving, vermaak, en manieren om steeds meer contactmomenten met onze lezers te creëren. Een goed voorbeeld hiervan is AutoWeek LAB: het grootste autotestpanel van Nederland.
NUauto is voor adverteerders hét platform om crossmediale exposure te genereren. Met de hechte samenwerking tussen NU.nl en AutoWeek versterkt Sanoma | SBS haar nummer-1-positie in automotive media verder en verankert deze duurzaam voor de toekomst.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing