NUsport dagelijks te zien op Veronica en SBS6
- Media
- 5 apr 2017 @ 09:52
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- SportContentNieuwsmediaTelevisie
- 5 apr 2017 @ 09:52
- Redactie MarketingTribune
NUsport is sinds maandag 3 april elke werkdag te zien op Veronica TV en SBS6 met een sport-item van één minuut. Mark Leene presenteert een supersnelle update van het actuele sportnieuws, de sportieve highlights van de volgende dag en de leukste sportposts op social media. Sponsor van dit programma is Nivea Men.
Naast de 'Minuut' introduceert NUsport voor de tweede keer een magazine. Dit keer met een special voor de Tour de France. Vanaf medio juni ligt de special over het belangrijkste wielerevenement ter wereld in de schappen met een oplage van 160.000 stuks.
De NUsport Minuut op televisie en het Tour de France magazine worden gelanceerd in samenwerking met Nivea Men. Samen met NUsport start Nivea Men de campagne: “Klaar voor elke wedstrijd”. De dagelijkse NUsport Minuut, de NUsport tourspecial en content- en displaymarketing is onderdeel van deze samenwerking. Nivea is vanaf de eerste aflevering terug te zien in de Minuut. Met contentmarketing haakt het merk in op grote sportevenementen. Het eerste moment zal rond de Marathon van Rotterdam zijn.
Nivea: 'Sportmomenten maken onze boodschap relevant'
'Wij kiezen voor NUsport omdat we daar onze doelgroep perfect kunnen bereiken. Door in te haken op sportmomenten, maken wij onze boodschap relevant. Daarnaast is het voor ons essentieel om op meerdere touchpoints hetzelfde verhaal te kunnen vertellen', aldus Tim Maas, Head of Marketing Nederland van Nivea Men.
Olivier Fornier, propositie- en branded partnershipsmanager bij NU.nl: 'Deze samenwerking is een bekroning op de cross-mediale visie van NUsport. Een interessant traject waarbij we vanuit NIVEA MEN producten insights de strategie, het concept en de creaties hebben ontwikkeld waarbij sport de verbindende factor is.'
De NUsport Minuut is elke dag te zien op Veronica TV tussen 18.00 en 19.00 uur en tussen 23.00 en 24.00 uur. Op dezelfde dag is er een herhaling op SBS6 rondom de klok van 22.45 uur.
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing