Lifestyle-blog Gwyneth Paltrow krijgt eigen tijdschrift

Lifestyle-blog Gwyneth Paltrow krijgt eigen tijdschrift
  • Media
  • 1 mei 2017 @ 11:23
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommunityContentTijdschriften

Uitgeverij Condé Nast lanceert een driemaandelijks tijdschrift gebaseerd op Goop, het lifestyle-platform van actrice Gwyneth Paltrow. Het eerste nummer komt in september in de winkels te liggen. De Amerikaanse uitgever gaat ook de digitale en sociale content rondom Goop verzorgen.

In het papieren tijdschrift komen gebruikelijke Goop-thema's aan bod, zoals gezondheid, koken, stijl, design en andere lifestyle-thema's, zo meldt WWD.

Het idee is tot stand gekomen na een gesprek tussen Paltrow en Anna Wintour, hoofdredacteur van modetijdschrift Vogue en tevens artistiek directeur van Condé Nast. Wintour is tegenover WWD lovend over Paltrows smaak en visie. 'Met Goop heeft ze iets opmerkelijks opgebouwd. Ik vind het fantastisch dat ze zich bij ons bedrijf gaat voegen.'

Paltrow (44) startte Goop in 2008, aanvankelijk als wekelijks verstuurde nieuwsbrief. Al snel groeide Goop uit tot een lifestylewebsite. Het merk werd later ook uitgebreid met een huidverzorgingslijn die via de website wordt verkocht.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken