Paradijs & Emmer Trusted Media lanceert LFTD
- Media
- 12 mei 2017 @ 09:34
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - UitgeefstrategieTijdschriften
- 12 mei 2017 @ 09:34
- Redactie Media
Uitgeverij Trusted Media Publishers, van voormalig Telegraaf-topmannen Sjuul Paradijs en Jan-Kees-Emmer, komt met een nieuw magazine voor Nederlanders met levenservaring: LFTD. Miljoenen mensen verkeren in een nieuwe, spannende levensfase. De kinderen zijn de deur uit en levenspartners hebben weer meer tijd voor elkaar. Er moet weer worden nagedacht over geld en vermogen, vrije tijd, gezondheid en huis en tuin. LFTD is een magazine voor deze mensen.
Het leven is leuk. Het leven is waard om geleefd te worden. Anders gezegd: het is weer Tijd voor het leven. Daar gaat LFTD over!
Het redactieteam van Trusted Media Publishers heeft als uitgangspunt: toegankelijk, inspiratie, advies en informatie, en combineert enthousiasme en deskundigheid bij het maken van het magazine.
LFTD wordt een kwartaalblad. De eerste editie verschijnt op 11 september in een oplage van 400.000 exemplaren
LFTD omschrijft de doelgroep als volgt: Geboren tussen 1961 en 1980. De generatie geboren na de babyboomgeneratie. Praktisch ingesteld, zelfredzaam, relativerend en gekenmerkt door een no-nonsense mentaliteit. Ze zijn hoger opgeleid en hadden betere banen dan de leden van de protestgeneratie in dezelfde periode van hun leven. Als nieuwe generatieleiders zijn ze vooral gericht op samen doen, toegevoegde waarde, duurzame processen en het constructief benutten van de toenemende diversiteit.
De distributie wordt verzorgd door SPOTTA, een verspreider van huis-aan-huisbladen en folders en onderdeel van PostNL. De verspreiding is selectief huis-aan-huis door heel Nederland.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Primark25-04-2024
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing