Flow lanceert vakantieboek voor meiden

Flow lanceert vakantieboek voor meiden
  • Media
  • 27 jun 2017 @ 10:37
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • InspiratieContentTijdschriftenDoelgroep

Flow Magazine lanceert weer eens iets nieuws: een special gericht op jonge meiden die op de middelbare school zitten. Flow Lemonade is een 150 pagina’s tellend vakantieboek vol met ideeën voor de zomer: tekenlesjes, fotografie- en boekentips, plakpagina’s voor vakantieherinneringen, maar ook met verhalen en interviews, en met veel papieren extra’s zoals een tekenschrift, stickers en kaartjes.

'Ons Flow Vakantieboek voor volwassenen is elke zomer een hit', zeggen Astrid van der Hulst en Irene Smit, de creative directors van Flow. 'Omdat ons zo vaak wordt gevraagd of we ook een keer iets voor jongere lezers kunnen maken, komen we deze zomer met Flow Lemonade, het zusje van Flow. We hopen dat het boek zo ook voelt: frisse bubbels op een warme zomerdag.' 

Flow Magazine bestaat negen jaar en is vanaf dag één een succes. Het is een tijdschrift zonder haast. Over dingen anders doen en nieuwe keuzes maken. Klein geluk, dagelijks leven en het mooie van niet altijd perfect hoeven zijn. Flow verschijnt acht keer per jaar (plus zes jaarlijkse specials), heeft een verspreide oplage van 79.132 exemplaren per editie, wordt vertaald in vier talen en verkocht in meer dan twintig landen. 

Flow Lemonade kost € 12,95 en ligt vanaf 27 juni in de winkel. Bekijk hier het binnenwerk van het vakantieboek.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken