Abovo Media trekt vier specialisten aan voor Digital Brixx

Abovo Media trekt vier specialisten aan voor Digital Brixx
  • Media
  • 19 jul 2017 @ 10:48
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieMediabureauPersonalia

Digital Brixx, onderdeel van Abovo Media heeft vier nieuwe specialisten aangetrokken: Michael Luttik, Daan Vrijsen, Rob de Boer en Sjoerd Wijtzes. Er zijn ruim 120 mensen werkzaam bij Abovo Media waaronder 40 online mediaspecialisten.

Michael Luttik zal de afdeling Strategie versterken als digital strateeg.  De ervaren Luttik heeft onder meer gewerkt voor iQu, Wegener en Omnicom Media Group.

Daan Vrijsen is ook aangetrokken als digital strateeg. Daan heeft veel ervaring opgedaan bij diverse digital marketingbureaus, waaronder Red Urban (OMD) en Social Inc. Bij laatstgenoemde was hij eindverantwoordelijke voor Eneco, Telfort zakelijk, Freo en VGZ.

Rob de Boer heeft ervaring opgedaan bij XXS Amsterdam als account- en projectmanager waar hij onder meer werkte voor de HEMA. Bij Abovo vervult Rob de functie van projectmanager.

Sjoerd Wijtzes maakt als accountmanager de overstap van DTG naar afdeling Account binnen Digital Brixx. Bij zijn vorige werkgever richtte hij zich op new business en online services.

Kees Verbeek, directeur van Abovo Media: 'We merken dat er steeds meer vraag is naar een compleet online media-aanbod. Met Digital Brixx spelen we hier op in door alle online disciplines onder één label aan te bieden. Zo hebben we op elke digitale vraag een passend antwoord.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken