BlowUp Media lanceert The Collective in Nederland
- Media
- 13 jul 2017 @ 10:10
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - InnovatiePromotieReclameOutdoor
- 13 jul 2017 @ 10:10
- Redactie Media
BlowUp Media lanceert The Collective, een nieuw netwerk van grootformaat digitale schermen op iconische locaties in Nederland. Het premium netwerk heeft een bereik van 1,5 miljoen passanten per week. Iedere locatie is een echte landmark, in grote steden als Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven. 'Perfect voor de creativiteit van A-merken met ruimte voor impact, interactie en baanbrekende content.'
De schermen zijn gesitueerd op kernlocaties in de drie steden, middenin het aandachtsveld van een breed publiek dat in de steden werkt, woont en recreëert. BlowUp Media pionierde in de 'Giant Poster Business' van Europa gedurende de afgelopen 25 jaar, door ’s werelds grootste merken impactvol met hun doelgroep in contact te brengen. De toevoeging van The Collective naast de Giant Posters, maakt de exploitant nog flexibeler, interactiever en dynamischer in het eigen grootformaat reclame-aanbod.
The Collective daagt steden en merken uit om de technische mogelijkheden van dit digitale netwerk te ontdekken en de volgende stap te maken op het gebied van connectivity. BlowUp Media heeft een verleden in het creëren van prestigieuze reclamemogelijkheden en voegt met The Collective een nieuw hoofdstuk toe met nieuwe technologie, data en real-time relevantie. Door de combinatie van impact en mobiele interactie, worden connecties tussen merk en doelgroep beter, onvergetelijker en betekenisvoller.
Partnership met Vice Media
Ernst Vos, CCO van BlowUp Media: 'De inspiratie achter The Collective is de kans om landmark communication channels te creëren en daadwerkelijk samen te werken met steden, in plaats van puur van advertentieruimte te exploiteren. Bij dit niveau van impact komt veel verantwoordelijkheid kijken en ik ben me ervan bewust dat onze hoogwaardige schermen meer mogelijkheden bieden dan advertenties alleen. Ons overkoepelende doel is om de grenzen te verleggen binnen de wereld van Out-of-Home advertising. Daarom gaan we partnerships aan met VICE, kunstacademies en non-profit organisaties, zoals Justdiggit. Samen streven we naar betekenisvolle content die de interactie aangaat met passanten en The Collective de uitstraling geeft die bij onze locaties past.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
- Out of Home
- steden
- digitaal
- abri
- landmark
- schermen
- BlowUp Media
- outdoor
- OOH
- The Collective
- exploitant
- reclame
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing