Zomer = 538, Radio = 538

Zomer = 538, Radio = 538
  • Media
  • 14 jul 2017 @ 10:05
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • Radio

538 lanceert deze week de nieuwe crossmediacampagne waarin Zomer = 538, Radio = 538 centraal staat. De campagne wordt de komende weken on air, online, op tv en outdoor en via social media uitgerold. Armin van Buuren heeft een rol in de nieuwe brandfilm en stelt speciaal hiervoor zijn nieuwe track ‘Sunny Days’ beschikbaar.

Menno Koningsberger, algemeen directeur 538: 'De essentie van 538 is ‘The Beat of the Moment’. Radio is de kern van het muziekentertainment merk 538 en die wordt het best gevat in de campagneclaim Radio = 538. In de brandfilm gebruiken we een ‘timestamp’ om wow-momenten van onze luisteraars, 538-dj’s en artiesten te benadrukken, vast te leggen en te delen. In de zomer luisteren er veel mensen naar ons station en zijn we graag zichtbaar. We vertalen het zomergevoel door naar de verschillende touchpoints van 538 en zetten op deze manier de zomer aan: Zomer = 538! De campagne zal de hele zomer doorlopen.'

Dave Minneboo, radio directeur 538: '538 is al veertien jaar de onbetwiste nummer één van Nederland. Met de beste jocks, de allergrootste hits van het moment, tofste events en altijd in het ‘nu’. 538 heeft meer dan 3,5 miljoen unieke luisteraars per week en uit onderzoek blijkt dat 538 het eerstgenoemde radiomerk van Nederland is. 538 is dáár waar de doelgroep is en van houdt. Dj’s, artiesten, festivals en verschillende content domeinen worden in de campagne gekoppeld aan 538.'

Zomer = 538

Radio 538 is de hele zomer volop in actie on air, online en op TV 538. Zo gaat Frank Dane’s Frank en Vrijdag Show vanaf eind juli weer op Tuintour om radio te maken vanuit de tuinen van bekende Nederlanders. 538 doet uitgebreid verslag van de grootste en beste dancefestivals van de wereld en zendt uit vanaf Tomorrowland en Mysteryland. De audiovormgeving is in een zomers jasje gestoken.

 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken