Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions
- Media
- 7 aug 2017 @ 14:05
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - BloggenBranded contentTijdschriftenSocial media
- 7 aug 2017 @ 14:05
- Redactie Media
Influencer Solutions is een nieuwe benadering van influencer marketing waarbij de combinatie van talentvolle makers, loyale fans en de merken van Hearst Netherlands centraal staan. Met Influencer Solutions speelt Hearst Netherlands in op de ontwikkelingen in influencer marketing.
Via Influencer Solutions biedt Hearst branding partners verschillende content formats gemaakt door drie typen contentmakers waarmee op drie manieren impact wordt gerealiseerd.
Drie lagen van invloed
1 Experts
2 BN’ers en BI’ers (Bekende Influencers)
3 (micro) Influencers
Drie lagen van impact
1 Kwaliteit en vertrouwen
2 Inspiratie en aspiratie
3 Persoonlijk en dichtbij
De content die deze drie groepen influencers maken, wordt verspreid op de (owned) kanalen van de mediamerken van Hearst.
De kracht van micro influencers
Hearst kiest er bewust voor om te werken met (micro) influencers die gescout worden op talent en skills in plaats van op engagement alleen. Door zich te richten op talentvolle makers in plaats van influencers met slechts een groot bereik kan de content rekenen op meer engagement en hebben campagnes met een branding partner meer impact. Behalve talentvolle makers gescout op Instagram maken ook de eigen editors van Hearst onderdeel uit van de influencer projecten.
Met Influencer Solutions speelt Hearst in op de trend waarbij er sprake is van een verschuiving van push naar pull marketing en een kritische consument die het (maatschappelijk) doel (purpose) van een merk steeds belangrijker vindt.
Cosmopolitan’s Life Goal Network
Influencer Solutions is al operationeel. Cosmopolitan deed in juli de soft launch van Life Goal Network.
www.hearst.nl
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: discussiedansjes, Brazilian...
- Hornbach pioniert met 4DX-bioscoopcommercial, 3D OOH en...
- Onderzoek: podcastadvertising loont
- [column] Talpa en ViaplayTV samen naar de finish maar...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
Laatste Nieuws
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
- Talpa en Viaplay sluiten... 02-04-2024
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing