JAN lanceert glossy voor moeders met kinderen: JANtje

JAN lanceert glossy voor moeders met kinderen: JANtje
  • Media
  • 31 aug 2017 @ 10:07
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TijdschriftuitgeversConceptDoelgroepContentTijdschriften

En weer is er een nieuw tijdschrift voor vrouwen: JANtje, een glossy voor moeders met kinderen van nul tot twaalf jaar. Deze nieuwe titel is een spin-off van vrouwenblad JAN, een uitgave van Gruner + Jahr.

In JANtje staan herkenbare interviews en verhalen over het ouderschap en opvoeden. Daarnaast biedt de redactie tips voor kind- en oudervriendelijke vakanties, 'hebberigmakende shoppings', een kinderpartijtjesgids en de onvermijdelijke modeseries. Net als JAN wil ook JANtje een kwaliteitsglossy zijn die zich onderscheidt in fotografie en vormgeving.

JANtje is er voor moeders met kinderen tot twaalf jaar, met een dynamisch leven waarin familie, werk en een actief sociaal leven zo goed mogelijk gecombineerd moeten worden. In deze intense, belangrijke fase is er veel behoefte aan identificatie en inspiratie, en dat is precies waar JANtje aan wil voldoen.

JANtje, een uitgave van G+J Nederland, is een special van de groeiende vrouwenglossy JAN en verschijnt in een oplage van 56.000 exemplaren. JANtje 2017 is vanaf 31 augustus 2017 overal te koop voor € 5,95. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken