Lipton promoot groene ijsthee met begroeide buitenreclame

17aug 201709:03
  • Media
  • 17059 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • FoodReclameOutdoorMerken

nieuws Huh, een begroeide mupi!? Met een 'Green Wall' van gerecycled plastic op buitenreclame-mupi's brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen: 'Taste green, feel good.’ Om iedereen te verleiden tot deze verfrissende groene ijsthee in diverse fruitsmaken, valt Lipton nu op met een extra groene buitenreclame-special bij JCDecaux.

De uiting bestaat uit een Green Wall, gemaakt van gerecylced plastic dat is aangebracht op vijf mupi´s in Amsterdam (Van Baerlestraat, Stadhouderskade), Rotterdam (Coolsingel, Beurstraverse) en Utrecht (Lange Jansstraat). De 'groene muur' toont kleurrijke begroeiing en diverse vruchten en bloemen en nodigt voorbijgangers uit Lipton Ice Tea Green te drinken. De Green Wall is tegelijkertijd te zien met een landelijke buitenreclame-campagne bij JCDecaux.

Deze activatie is het resultaat van een samenwerking tussen Unilever, Mindshare, Kinetic, True Ideas en JCDecaux en is tot en met 23 augustus op straat te zien. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk