Raymond van Kasterop Sales & Marketing Director Clear Channel Nederland

Raymond van Kasterop Sales & Marketing Director Clear Channel Nederland
  • Media
  • 17 aug 2017 @ 09:58
  • 8815 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • OutdoorPersonalia

Raymond van Kasterop is de nieuwe Sales & Marketing Director bij Clear Channel Nederland en geeft in deze functie leiding aan het Sales & Marketing team. De laatste vijf jaar is Van Kasterop actief geweest als Sales Director bij G+J Media.

Raymond van Kasterop: 'Ik heb enorm veel zin om aan de slag te gaan en nieuwe kennis op te doen en te delen. Clear Channel Nederland is een belangrijke speler binnen de Out of Home-markt met een uitstekende propositie. Ik kijk ernaar uit om samen met mijn nieuwe collega’s Clear Channel Nederland nog verder uit te bouwen.'

Bart Demeulenaere, CCO Clear Channel Nederland en België: 'Met de komst van Raymond hebben we de basis gelegd om met een sterk team en sterke producten onze plaats binnen de mediamix verder uit te breiden. De komende periode zal dan ook gekenmerkt worden door een verdere professionalisering en digitalisering van Clear Channel Nederland.'

Nieuwe gezichten

Naast Raymond van Kasterop zijn er meer mensen aan de slag gegaan in het Sales & Marketing team: Marko Visser, Raymond Schippers en Ingeborg de Wildt zijn gestart als Accountmanager en Desmond Gardeslen is gestart als Business Analist. Ook is het team aangevuld met Marketeers Stefanie Kooijman en Michel van den Berg.

Demeulenaere: 'Ik heb er alle vertrouwen in dat het huidige team samen met deze nieuwe gezichten Clear Channel Nederland verder zal laten groeien in alle opzichten.'


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken