Stijn van Gerwen VP Brand Partnerships VICE Media Benelux
- Media
- 21 aug 2017 @ 11:47
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - VideoPersonalia
- 21 aug 2017 @ 11:47
- Redactie Media
Stijn van Gerwen start als VP Brand Partnerships bij VICE Media in Amsterdam. Hij stapt hiermee over van FremantleMedia, waar hij Director Brand Partnerships was.
Met meer dan 12 jaar ervaring in verschillende rollen bij IdtV, Talpa en eerder al bij VICE, zal van Gerwen zich als VP Brand Partnerships gaan richten op de verdere commerciële groei van VICELAND, het tv-kanaal van VICE, en de tien digitale kanalen waaronder vice.com, MUNCHIES en i-D. In zijn rol zal hij zich richten op het uitbouwen van strategische samenwerkingen met merken.
Van Gerwen: 'Oude liefde roest niet. VICE laat met de lancering van VICELAND en nieuwe digitale kanalen als VICE Sports en VICE Money zien dat ze met passende content jonge mensen weten te bereiken en daarmee ook van waarde zijn voor adverteerders. Met mijn ervaring bij VICE en achtergrond in tv, wil ik in mijn nieuwe rol bijdragen aan de huidige groei door innovatieve brand partnerships op te zetten die resoneren met het publiek van VICE.'
Thijs Boon, CEO en oprichter van VICE Media Benelux: 'We zijn blij dat Stijn terug is bij VICE. Zijn ruime kennis en ervaring in de tv- en mediawereld maakt hem een sterke aanvulling op ons commerciële team.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing