Anna Nooshin en Monica Geuze zoenend op cover LINDA.meiden
- Media
- 6 sep 2017 @ 09:21
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Tijdschriften
- 6 sep 2017 @ 09:21
- Redactie Media
In de nieuwe LINDA.meiden draait het om gewoon jezelf kunnen zijn. In dit nummer steken onder meer Anna Nooshin, Monica Geuze, Rens Kroes en vlogster Ruba Zai een figuurlijke middelvinger op naar vooroordelen, hokjes denken en online haters.
Anna en Monica schitteren in deze editie in een sexy fotoshoot waarbij ze bewust intiem met elkaar zijn, omdat beide dames staan voor ‘alles is liefde’. Het idee achter de shoot is dat seksuele geaardheid geen discussie zou moeten zijn. In het begeleidende interview praten beide influencers ook over de nodige kritiek die ze online over zich heen krijgen (Monica: 'Zodra ik een foto in bikini post, krijg ik meteen woorden als sletterig in mijn reacties.') en de vooroordelen die er over hen bestaan (Anna: 'Mensen die mij alleen van tv kennen denken vaak dat ik onsympathiek ben').
Ook Rens Kroes, die singer-songwriter Lucas Hamming interviewt, vertelt in dit nummer over de backlash van influencer zijn en hoe ze daarmee omgaat. Om een eind te maken aan hokjes denken, laat Rens in haar fotoshoot zien dat ze echt wel een rock-‘n-roll randje heeft en niet in één hokje te plaatsen is. De Rotterdamse vlogster Ruba Zai, het gezicht van Dolce & Gabbana’s ramadancampagne, laat in de modeshoot van LINDA.meiden zien dat je trouw kan blijven aan je eigen overtuigingen en geloof en geen compromissen hoeft te sluiten om er hip en stylish bij te lopen.
In deze LINDA.meiden ook nog extreem getatoeëerde vrouwen, hetero- en bi mannen die make-up dragen, zes meiden over het taboe rondom abortus, Nederlands grootste YouTube-ster MeisjeDjamila en acteur Yannick Jozefzoon.
Foto: Mick de Lint
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing