Chanel met BlowUPs in Antwerpen en Amsterdam

Chanel met BlowUPs in Antwerpen en Amsterdam
  • Media
  • 11 sep 2017 @ 08:44
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Outdoor

Modehuis Chanel bindt er geen doekjes om. In de komende weken is het merk duidelijk zichtbaar in de Antwerpse Meir dankzij een BlowUP van 1400 m2 en een driezijdige BlowUP in het Museumkwartier van Amsterdam. De uitingen van blowUP media.zullen gedurende de maand september zichtbaar zijn.

Begin juli lanceerde het modehuis voor het eerst in 15 jaar haar nieuwe parfum Gabrielle, vernoemd naar de echte naam van oprichtster Coco Chanel. In het kader van de internationale campagne rondom Gabrielle kondigt Chanel volgens blowUP media op grootste wijze aan dat het nieuwe parfum vanaf heden verkrijgbaar is in de parfumerieën, waaronder in België en Nederland. Voor de uitvoering van de driezijdige exposure-uitingen werkte het modehuis samen met blowUP media, Kinetic, Mindshare en l’agence PLUS.

'Campagnes als deze zetten de toon in ons out-of-home seizoen. Chanel bekleedt twee landmarks aan de Meir en het Museumkwartier met duizenden vierkante meters impact, waarbij we een aspirerend merk verbinden met honderdduizenden passanten en toplocaties die naadloos bij het merk aansluiten. De tomeloze arbeid die in de opbouw en premium afwerking van dit project zijn gestoken, voel je en komt prachtig tot uiting. Deze campagne is voor ons een absoluut hoogtepunt,’ aldus Ernst Vos, CCO van blowUP media.

 

 


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken