OMX versterkt positie in digital audio advertising

14sep 201709:38
  • Media
  • 9054 x gelezen
  • Link
  • Redactie Media
  • RadioOnline

nieuws OMX sluit Ibiza Global Radio, Radio 509 en Q-dance aan en groeit in bereik naar drie miljoen unieke luisteraars per maand. De verkooporganisatie voor audio kan dankzij exclusieve samenwerking met het a2X platform van Triton Digital alle luisteraars bereiken die naar de aangesloten internationale online radiozenders en muziek streaming diensten luisteren.

Joris van der Pol, algemeen directeur OMS: 'Met OMX bouwen we aan een platform van relevante digitale audiokanalen, om daarmee onze adverteerders optimaal in contact te laten komen met digitale luisteraars. Uiteraard met alle voordelen dat dit met zich meebrengt, zoals het kunnen targetten en meten van campagnes. De uitbreiding van ons netwerk met de genoemde partijen heeft impact op zowel het aantal luisteraars dat we kunnen aanbieden, maar zeker ook op de kwaliteit. Stuk voor stuk zijn deze kanalen in staat om met waardevolle en relevante content specifieke groepen luisteraars te vermaken, en met dat soort partijen werken we graag samen!'

Van der Pol: 'We zijn blij te zien dat er een heel scala aan nieuwe zenders wordt toegevoegd binnen ons bestaande portfolio. Zo komt Veronica met Veronica Non-Stop, en Sky Radio met maar liefst drie nieuwe zenders; Sky Radio Singer-Songwriter, Sky Radio Feel Good Hits en Sky Radio Smooth Hits. Ook SLAM! MixMarathon is toegevoegd aan de OMX-familie. Na het ongekende succes van de SLAM! MixMarathon op vrijdag, nu ook een digitaal broertje daarvan dat 24/7 te beluisteren is. Nog meer kansen voor adverteerders om specifieke doelgroepen in een digitaal domein te bereiken!'

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk