Samsung claimt Het Jachtseizoen van StukTV

14sep 201711:31
  • Media
  • 10738 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
  • AdvertisingBranded contentTelevisie

nieuws Zaterdag 16 september om 17.00 uur start de tweede editie van het format Het Jachtseizoen op het YouTube-kanaal van StukTV. Nieuw dit seizoen is de app, waarmee jongeren zelf Het Jachtseizoen spelen met vrienden. Hiermee wil StukTV het buitenspelen onder jongeren stimuleren.

In dit seizoen van elf afleveringen openen Giel de Winter, Thomas van der Vlugt en Stefan Jurriens iedere week de jacht op een Bekende Nederlander. Per aflevering is op een natuurlijke en authentieke manier een USP van een Samsung-productlijn verwerkt.

Gehuld in een oranje gevangenisoverall en met een voorsprong van twintig minuten moeten de BN'ers zonder geld of telefoon proberen uit handen te blijven van de mannen van StukTV.

Elke tien minuten stuurt een Samsung GPS-tracker hun locatie naar Giel, Thomas en Stefan, die beschikken over een snelle bus gevuld met alle communicatiemiddelen van Samsung, zoals de Galaxy S8, de Tab S3 en een drone. De mannen van StukTV dragen een Gear S3, de boef draagt een Gear Fit2 Pro en de verhoorsessies worden in 360-graden gefilmd met een Gear 360.

Tijdens de eerste zes weken maken deelnemers van de app zelfs kans op een felbegeerde rol als boef in de laatste aflevering van dit seizoen.

De eerste twee BN'ers waarop wordt gejaagd zijn Jonna Fraser en Nikkie de Jager.

Gerben van Walt Meijer, marketing manager mobile van Samsung Nederland: 'Onze toestellen werken niet onafhankelijk van elkaar, maar vormen een waar ecosysteem. Door de naadloze integratie van dit ecosysteem kunnen de mannen van StukTV bij Het Jachtseizoen optimaal gebruik maken van de beschikbare communicatiemiddelen. Gezien de rol van de smartphone in het dagelijks leven van jongeren willen we met deze samenwerking een actieve levensstijl stimuleren.'

De campagne wordt ondersteund met in-app promotie, TV-promo's en billboards.

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • Nederlands Media Netwerk