Felix van der Sommen leidt digitale strategie Keesing

Felix van der Sommen leidt digitale strategie Keesing
  • Media
  • 1 nov 2017 @ 10:01
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • UitgeversUitgeefstrategiePersonaliaDigitaal

Keesing Media Group, de grootste uitgever van puzzelbladen in Europa, heeft Felix van der Sommen benoemd tot Chief Digital & Transformation Officer. Hij wordt verantwoordelijk voor de digitale strategie en activiteiten van Keesing. Ook gaat hij zich bezighouden met de directe consumenten-contacten, de ontwikkeling van apps, abonnementen, e-commerce en marketing. De aanstelling van Van der Sommen past in de strategie van Keesing, die is gericht op versnelde groei door acquisities en digitalisering.

Van der Sommen (36) werkte hiervoor vijf jaar als management- en strategy-consultant en partner bij SparkOptimus, en daarvoor bij McKinsey. Hij heeft ruime ervaring met de ontwikkeling en implementatie van digitale strategieën bij Nederlandse en internationale retail- en consumentengoederen organisaties.

'Felix gaat een sleutelrol spelen in de veranderingen die wij in de komende jaren zullen doormaken', zegt Philip Alberdingk Thijm, CEO van Keesing Media Groep. 'Digitalisering is één van de groeipijlers; hij heeft precies de juiste achtergrond en expertise om ervoor te zorgen dat ideeën worden omgezet in actie. Hij combineert een strategische visie met een can do-houding en dat biedt veel toegevoegde waarde.'

Keesing Media Group, net verkocht door TMG, is de grootste uitgeverij in Europa op het gebied van puzzeltijdschriften. Het bedrijf bestaat meer dan 100 jaar en is in Nederland de grondlegger geweest van de Denksportpuzzelbladen. Keesing biedt een uitgebreid assortiment puzzelbladen, -apps en -sites in vele talen en landen, zoals Nederland, Frankrijk, België, Denemarken, Duitsland, Spanje, Italië, Zweden, Noorwegen, Hongarije en het Verenigd Koninkrijk. Keesing heeft 270 medewerkers in dienst en kantoren in zes landen. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken