JFK overgenomen door TopGear-uitgever VDS
- Media
- 14 nov 2017 @ 17:44
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ContentVerkoopUitgeversTijdschriften
- 14 nov 2017 @ 17:44
- Redactie Media
VDS Publishers, uitgever van TopGear in Nederland en België, versterkt zijn positie aan de bovenkant van het mannensegment met de overname van JFK. JFK was in handen van investeerders. TopGear richt zich op liefhebbers van auto’s in combinatie met mannenlifestyle. JFK focust op lifestyle, waarvan auto’s zeker deel uitmaken. De nieuwe eigenaren zien dan ook een goede match.
JFK-hoofdredacteur Willem Baars over de nieuwe stap: ‘Met VDS vinden we een uitgever die gelooft in de combinatie van print en online, en die al 12,5 jaar in het hogere mannensegment te vinden is. Precies daar waar wij ook zitten. TopGear en JFK onder één dak is dus een ideale combinatie.'
De broers Roland en Martijn van der Spek, eigenaren van VDS Publishers: ‘JFK is een sterke titel, net als TopGear. Beide zijn gericht op de welstandige, hoger opgeleide man en bedrijfsmatig valt er veel te kruisbestuiven. Vorig jaar hebben we een succesvolle restyling van TopGear online doorgevoerd, uiteraard staan we te popelen om JFK online dezelfde boost te geven. Daarnaast zullen we meer investeren in het JFK-platform, events en verdere uitbouw van de custom media en big data-activiteiten in de mannen-doelgroep.’
TopGear Nederland bestaat sinds 2005. Het blad verschijnt twaalf keer per jaar en brengt daarnaast vier specials per jaar uit. Het 150e (jubileum)nummer ligt aanstaande donderdag in de winkel.
JFK ('for great men') is opgericht in 2007. Het tijdschrift verschijnt zes keer per jaar en het 68e nummer ligt 14 december in de winkel. Behalve het blad en de website is ook de Greatest Man Award een belangrijke asset van deze titel.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing