Blendle start luisterdienst
- Media
- 12 jan 2018 @ 23:08
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediaJournalistiekRadioContent
- 12 jan 2018 @ 23:08
- Redactie Media
De artikelen van Blendle zijn voortaan ook te beluisteren. Hiermee komt de online kiosk naar eigen zeggen tegemoet aan een wens van gebruikers. Dagelijks wordt voor Blendle Audio een selectie van de meest interessante verhalen voorgelezen door tien jonge talenten.
De kiosk speelt in op de opmars van podcasts en audioboeken, waar steeds meer mensen naar luisteren. Audio is hot, aldus oprichter Alexander Klöpping. 'Blendle Audio combineert het beste van de radio en podcasts: wel actualiteit en verdieping, maar zonder reclame. Als een onderwerp je niet interesseert swipe je gewoon door.'
De verhalen worden voorgelezen door studenten van de scholen voor journalistiek in ons land. Ze lezen de artikelen integraal voor en vertellen voor elk stuk eerst waar het over gaat, en waarom het volgens Blendle het luisteren waard is. Opmerkelijk detail: de luisteraar wordt bij naam genoemd, waardoor op dit moment duizenden voornamen los worden ingesproken.
De nieuwe dienst is beschikbaar voor leden van Blendle Premium. Deze dienst lag vorig jaar onder vuur van enkele uitgevers, met als gevolg dat NRC en De Telegraaf hun artikelen terugtrokken uit Blendle.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing