De Mol koopt zich in bij Gerschtanowitz

De Mol koopt zich in bij Gerschtanowitz
  • Media
  • 10 jan 2018 @ 11:39
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • TelevisieproductieTelevisieContent

John de Mol heeft een minderheidsbelang genomen het digitale contentbedrijf DFFRNT Media, dat eind 2016 werd opgericht door onder meer tv-presentator Winston Gerschtanowitz. Ook marketingbureau TCC Global stapt in bij het mediabedrijf.

Financiële details zijn niet bekendgemaakt, zo meldt De Telegraaf. Evenmin is duidelijk hoe groot de belangen van de twee nieuwe investeerders zijn. Het nieuwe kapitaal moet het nog jonge bedrijf helpen te groeien. Daarnaast zien de partijen veel mogelijkheden om samen te werken op het gebied van content, data en technologie.

Voordat Gerschtanowitz begon met DFFRNT Media was hij als commercieel directeur werkzaam bij Talpa, het bedrijf van John de Mol. De zakenpartners van de presentator zijn de media- en marketingondernemers Taco Ketelaar en Bas Verhart.

Eind vorig jaar breidde De Mol zijn Talpa-imperium flink uit door onder meer e-commercebedrijf Emesa in te lijven. 

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken