Hante Anema en Eefke Hendrix worden uitgever bij Hearst
- Media
- 7 mrt 2018 @ 09:08
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - TijdschriftenJournalistiekMediaPersonalia
- 7 mrt 2018 @ 09:08
- Redactie Media
Hearst Netherlands heeft Hante Anema en Eefke Hendrix benoemd tot uitgever. In deze nieuwe rollen worden zij onder leiding van de Publishing Group Director beiden verantwoordelijk voor een deel van het vrouwenportfolio van Hearst.
Hendrix zal zich gaan richten op de Hearst-titels Cosmopolitan, Harper’s Bazaar, Women’s Health, Jan en de Elle-titels. Anema krijgt de Condé Nast-licentietitels Vogue en Glamour en de businessunit Designer Vintage in haar pakket.
Eefke Hendrix is dertien jaar werkzaam bij Hearst Netherlands, momenteel als salesmanager Women Brands. Hante Anema werkt al elf jaar bij voormalig G+J Media Nederland waar zij recentelijk de functie brandmanager Vogue bekleedde.
Luc van Os, CEO Hearst Netherlands: ‘Ik wens Eefke en Hante alle succes in hun nieuwe functies en ben blij dat deze twee nieuwe Publishers voortkomen uit de eigen gelederen.’
'Samen sterke merken uitbouwen'
Marscha Krouwel, Publishing Group Director Women Brands: ‘Ik kijk ernaar uit om samen met Eefke en Hante het sterke vrouwenportfolio van Hearst Netherlands te gaan runnen. Beiden hebben veel ervaring in de branche en bezitten de unieke combinatie van uitstekende commerciële kwaliteiten en een goed gevoel voor en kennis van de redactionele kant van het vak. Ik heb er alle vertrouwen in dat we samen deze sterke merken verder kunnen uitbouwen en naar een hoger plan kunnen brengen.’
Hearst, gevestigd in Amsterdam, geeft de merken Elle, Elle Decoration, Elle Eten, Harper’s Bazaar, Esquire, Cosmopolitan, Men’s Health, Women’s Health en Quote uit, die het naar de markt brengt via mobiel, desktop en ook via het printkanaal. Sinds december 2017 vallen ook de titels Vogue, Glamour, Jan, National Geographic en Quest onder Hearst Netherlands.
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
- Procter leidt nieuwe Top-100... 20-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing