MMD Media beheert digitale schermen BP

MMD Media beheert digitale schermen BP
  • Media
  • 26 mrt 2018 @ 12:49
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • OutdoorMediabureauReclame

BP heeft voor MMD Media gekozen voor de exploitatie van het digital screen-netwerk op zijn tankstations in Nederland. Dit netwerk dat bestaat uit 156 landscape-schermen is vanaf april te boeken bij het mediabedrijf uit Landsmeer.

Bureaus en adverteerders kunnen dit netwerk op de tankstations van BP boeken per week, per dag of per dagdeel met geanimeerde of video content.

Danny van Beek, directeur MMD Media: 'Deze 156 screens bieden de adverteerders een perfecte toevoeging op ons netwerk van abri's, Digital Abri 75 en Digital Abri 24 bij tankstations en maakt ons portfolio bij de landelijke oliemaatschappijen compleet. De adverteerder kan hierbij iedereen die tankt op wekelijkse basis met (d)ooh bereiken met een landelijke spreiding. Wij zijn enorm trots om dit mooie merk aan ons aanbod toe te voegen.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken