OMS en Talpa bundelen sales-power in Talpa Media Solutions

OMS en Talpa bundelen sales-power in Talpa Media Solutions
  • Media
  • 29 mrt 2018 @ 10:19
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameTelevisieSalesMedia

Alle sales- en marketingactiviteiten van het nieuwe mediabedrijf Talpa Network worden per 3 april op één plek samengebracht. Vanuit het Rietlandpark 333 in Amsterdam opereert deze dienst voortaan als Talpa Media Solutions.

Talpa Media Solutions vertegenwoordigt de radiozenders 538, Radio10, Sky Radio, 100%NL, Slam!, Sublime en Veronica en tv-zenders Net5, SBS6, Veronica en SBS9. Behalve op radio en tv is het bedrijf ook met Juke, VoetbalTV, Kijk, Social1nfluencers, VakantieVeilingen, ActievandeDag en TicketScout sterk vertegenwoordigd in het digitale domein. Wekelijks staan deze mediamerken in contact met in totaal 12,8 miljoen Nederlanders.

Ook OMS en het overgenomen Emesa maken onderdeel uit van de krachtenbundeling. Eind vorig jaar werd al bekend dat de naam OMS zal verdwijnen. OMS-topman Joris van der Pol zit in het nieuwe managementteam, dat verder bestaat uit Dave Kroon (SBS), Eleonora Jansen (SBS), Dorine van Mullem (SBS), Allard Korenhof (SBS) en Tijmen Bos (Talpa Radio). 

Talpa is veel in het nieuws deze week. Gisteren werd al bekend dat ANP wordt overgenomen en dat de presentatoren van Voetbal Inside overstappen van RTL7 naar Talpa-zender Veronica.

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken