The Gardeners stuurt Elle Bloemen mee met Elle
- Media
- 9 mrt 2018 @ 12:24
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - ConceptenBranded contentTijdschriftenPrintContent
- 9 mrt 2018 @ 12:24
- Redactie Media
Speciaal voor Bloemenbureau Holland heeft reclamebureau The Gardeners Elle Bloemen geïnitieerd, een speciale uitgave van het tijdschrift Elle en zustertitel Elle Decoration. Het magazine wordt meegeseald met de complete oplage.
Het magazine Elle Bloemen heeft als doel om consumenten te inspireren met interessante content over bloemen. Het idee voor Elle Bloemen is internationaal uitgezet bij Hearst Magazines, om een zo groot mogelijk bereik onder de doelgroep van Mooiwatbloemendoen.nl te genereren.
Het magazine wordt meegeseald met de gehele oplage van Elle en Elle Decoration van maart in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Engeland. Daarmee realiseert Elle Bloemen in één klap een unieke oplage van bijna 650.000 magazines.
Het team van Elle heeft gekeken naar een redactionele invulling voor het maken van een inspirerend magazine over… hoe kan het anders: Bloemen. De redactie heeft zich in het bijzonder gericht op voorjaarsbloeiers vanwege de uitgiftedatum van Elle Bloemen (maart). Het magazine, dat eenzelfde opbouw heeft als Elle (Decoration), staat vol met tips, reportages, interessante portretten en inspirerend beeld.
Carte blanche voor bloemen
Daan Langstraat van Bloemenbureau Holland: 'The Gardeners heeft dit initiatief bedacht en neergelegd bij ons en dankzij hun uitstekende contacten in medialand, weten te koppelen aan Elle. Ik denk dat iedereen aan het resultaat (een echte Elle Bloemen) kan zien dat dit een perfecte match is gebleken.'
Evelien Reich, hoofdredacteur Elle Decoration en Edine Russel, hoofdredacteur Elle: 'Hoewel we al jaren bladen maken, raakten we ontzettend enthousiast van hoe eindeloos inspirerend het onderwerp bloemen bleek. Daarbij gebeurt het bijna nooit dat je in een dergelijke samenwerking redactioneel en creatief min of meer carte blanche krijgt. We zijn heel blij dat de fijne band die we met Bloemenbureau Holland en The Gardeners hebben, geresulteerd heeft in zo’n mooi project. En wat wij hier maken, verschijnt ook nog in de UK, Duitsland en Frankrijk uit. We zijn echt enorm trots.'
Credits
Initiatief: The Gardeners
Klant: Bloemenbureau Holland / Mooiwatbloemendoen.nl
Hoofdredacteur: Evelien Reich & Edine Russel
Art direction: Rachel Wols (Mercur Art Direction 2017)
Foto cover: Ó Oof Verschuren
Eindredactie: team Elle en Mooiwatbloemendoen.nl
Productie: Hearst Magazines
Projectmanagement The Gardeners: Stephanie van der Klift
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing