Tina strikt vlog-tweeling Lisa en Lena

Tina strikt vlog-tweeling Lisa en Lena
  • Media
  • 24 apr 2018 @ 10:04
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • MuziekTijdschriftenEntertainmentEndorsement

Het Duitse duo Lisa & Lena, met meer dan 27 miljoen volgers op Musical.ly, mocht voor een week de scepter zwaaien over weekblad Tina en alle online kanalen. Een unieke samenwerking die zich later dit jaar zal uitbreiden met de verschijning van de populaire tweeling op Tina Festival.

Lisa & Lena werden bekend met de video’s die zij plaatsen op de immens populaire app Musical.ly. Via deze app bereiken zij inmiddels dagelijks 27 miljoen volgers, waarmee ze wereldwijd het grootste account in handen hebben. Daarnaast hebben ze een eigen kledinglijn J1MO71 en reizen ze de wereld rond als influencers.

De populaire tweeling mocht een week lang bepalen wat de lezeressen voorgeschoteld krijgen. Lisa & Lena: 'De baas zijn van Tina is hartstikke leuk. We mochten echt alles zelf bedenken en deze Tina samenstellen. We zijn zelfs stripfiguren geworden.' 

Deze samenwerking is, zoals alle projecten die Tina (en Sanoma) uitvoert, crossmediaal. In Tina 18, in de winkel op 26 april, staan onder meer exclusieve foto’s van de tweeling, interviews, posters en als extraatje zijn toffe ansichtkaarten waarop de meiden prijken toegevoegd. Ook de online kanalen van Tina staan in het teken van Lisa & Lena met backstage foto’s, quizjes én video’s waaronder een verslag van de speciale meet & greet waarin elf zielsgelukkige fans tot tranen toe geroerd waren om de meiden in het echt te ontmoeten.

Publiekstrekker op Tina Festival

Tijdens Tina Festival geeft de Duitse tweeling weer acte de présence op 22 en 23 september op Attractiepark Duinrell in Wassenaar. Of in de woorden van Lisa & Lena: 'Wij zijn een beetje verliefd op Tina. Tina Festival was het leukste live event wat we vorig jaar hebben aangedaan. We kunnen niet wachten om in september weer naar Duinrell te komen en daar onze fans te ontmoeten.'

Jannine Berkelaar, hoofdredacteur van Tina: 'Het is geweldig dat niet alleen Tina Lisa & Lena omarmt, maar dat de liefde wederzijds is. Met deze mooie samenwerking kunnen we onze lezeressen blijven verrassen en verwennen met ons mooie weekblad en alles wat daar inmiddels bij hoort. Daar doen we het voor.'

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken